بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, :: 12:7 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود مرورگر Mozilla Firefox v23.0

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla ، مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است. امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:48 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار Bitdefender Internet Security 2013 v16.30.0.1843

این نرم افزار اینترنت، یکی از محصولات کمپانی BitDefender بوده که سازنده آن شرکتی در کشور رومانی در شهر بخارا می باشد. شما با نصب این اینترنت امنیتی دیگر به هیچ وجه نگران نفوذ هکرها به داخل سیستم خود نخواهید بود زیرا این نرم افزار با قدرت در مقابل هکرها و فایل های مخرب جاسوسی ایستادگی می کند. دیواره آتش Firewall این اینترنت سکوریتی با دقت بسیار بالا تمامی رفت و آمد های اینترنتی را زیر نظر میگیرد و در صورت مشاهده نفوذ هکرها یا خارج شدن اطلاعات از کامپیوتر اقدام به بلوک نمودن مسیر مورد نظر می نماید. همچنین قسمت Anti-Phishi این اینترنت امنیتی مانع ورود کاربر به صفحات وب سایت های مخرب میگردد که به محض وارد کردن آدرس سایت مورد نظر در مرورگر نرم افزار اقدام به برسی آن می نماید که در صورت مشکوک بودن، صفحه بلوک میگردد. بعلاوه قسمت Antispam این اینترنت سکوریتی مانع ایجاد اخلال ایمیل های تبلیغاتی مخرب در کار سیستم میگردد. در این اینترنتامنیتی، بخش های مختلفی وجود دارد که از جمله میتوان به Antivirus قدرتمند BitDefender با قابلیت آپدیت خودکار روزانه و ساعتی اشاره نمود که شما با داشتن آن از نفوذ هرگونه ویروس و بد افزاری به داخل سیستم خود مصون خواهید ماند. سایر بخش های این نرم افزار شامل Antivirus, Antispyware, Antispam, Anti-Phishi, Firewall, Parental Control می باشد. در نسخه ۲۰۱۳ این اینترنت امنیتی امکانات جدیدی نسبت به نسخه های قبلی آن اضافه شده که از جمله میتوان به قابلیت جدید Bitdefender Safepay اشاره نمود که مانند یک مرورگر عمل می کند و شما می توانید کارهای بانکی خود را در محیطی بسیار امن و با خیالی آسوده انجام دهید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:51 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

اینک یک افزونه بنام FoxTab به شما معرفی می کنیم که تب های فایرفاکس را بصورت سه بعدی به شما نشان می دهد.این افزونه تایید شده از بنیاد موزیلا می باشد.

 



ادامه مطلب ...


نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد.
مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی ...

 



ادامه مطلب ...


Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.

 



ادامه مطلب ...


 

 

نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر IE 10 منتشر شد. Internet Explorer 10 که به صورت پیش فرض بر روی ویندوز 8 موجود بود هم اکنون برای ویندوز ۷ و در دو نسخه ۳۲بیتی و ۶۴بیتی ارائه شده است. در این نسخه شاهد سرعت بسیار بالای لود صفحات نسبت به نسخه های پیشین این مرورگر خواهید بود و تفاوت و ویژگی های جدید آن برای شما بسیار محسوس می باشد. تغییراتی در نوار آدرس و جعبه جستجوی آن نیز صورت گرفته که باعث سادگی و کارایی بیشتر آن شده است. همچنین بهینه سازی هایی نیز برای استفاده در وسایل دارای قابلیت touch در نسخه جدید اکسپلورر صورت گرفته است. فایلهای نصبی که برای دانلود در اختیار شماست، فایل نصب کامل است و درحین نصب نیازی به اتصال مجدد به اینترنت نخواهید داشت.



ادامه مطلب ...


 

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 52866
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1